قطعنامه پارلمان اروپا یک خیانت و جنایت به شکل مدرن است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 20991
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 36
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 13
:: بازدید سال : 21
:: بازدید کلی : 20991
نویسنده : جهادگر سایبری
جمعه 12 ارديبهشت 1393

خبرگزاری ایمنا: مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: قطعنامه پارلمان اروپا یک خیانت و جنایت به شکل مدرن است که آبروی سردمداران اروپا و آمریکا را برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کاشان، حجت الاسلام احسان الله محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با این حرکت پارلمان اروپا ملت ها بیشتر می اندیشند که چگونه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل با قدرت زیاد و بنگاه های خبرپراکنی جلوی فریاد و اعتراض آزادی خواهان را می گیرند اما آنها باید بدانند که شاید جلوی فریادها و اعتراض ها را می گیرند ولی هیچ وقت نخواهند توانست جلوی اندیشه، تفکر و ذهن آزدی خواهان را بگیرند.
وی، به بعضی از بندهای این قطعنامه ننگین اشاره کرد و افزود: قطعنامه پارلمان اروپا که ایران را به متهم به نقض حقوق بشر کرده است خود مصداق کامل نقض حقوق بشر است.
به گفته مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، وقتی آنها ما را تحریم، تحریک و وادار به رعایت مواردی می کنند این مطلب خود نشانگر نقض حقوق بشر است.
وی اظهار داشت: قطعنامه پارلمان اروپا یک قطعنامه سیاسی علیه ایران برخاسته از جریان صهیونیست بین الملل است.
حجت الاسلام محمدی افزود: این قطعنامه نشان داد که بعضی کشورهایی اروپایی تابع آمریکا و آمریکا نیز تابع صهیونیست است.
وی، با اشاره به اینکه این قطعنامه الزامی، حقوقی و اجرایی نیست، افزود: تبعیت از این قطعنامه پیروی از کفر و دور شدن از رحمت و نصرت خداوند است و با تبعیت از طاغوت هیچ امدادی از خداوند نمی رسد.
حجت الاسلام محمدی، مواردی از این قطعنامه را هتک حرمت و جسارت به بشریت و آفرینش عنوان کرد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان تصریح کرد: وقتی در لاین قطعنامه سخن از آزادی "همجنس گرایی" می شود جسارت به انسان است و این مساله نیز در تضاد با اساس خلقت و آفرینش و به منزله هتک حرمت انسان است.
به گفته وی، این بند دخالت در امور دیگر کشورها و به مصداق نقض حقوق بشر است چرا که هر کشور و منطقه ای مقررات و قوانین خاص خود را دارد که برای مردم آن حکم ناموس آن کشور را دارد و محترم است پس نقض قوانین و هتک حرمت و جسارت به قوانین یک کشور نقض حقوق بشر است.
حجت الاسلام محمدی، قطعنامه پارلمان اروپا را مخالف آزادی بیان و عقیده ذکر کرد و گفت: آنها همیشه دم از آزادی بیان و عقیده می زنند و خود را مهد دموکراسی و آزادی می دانند اما اجازه نمی دهند در این دنیا آزادی بیان و دموکراسی حرف دیگری را بشنوند
وی با تاکید بر اینکه آنها هر چه منافعشان را به خطر بیندازد و تهدید کند نقض حقوق بشر می دانند، افزود: اروپا و آمریکا هر جریان، بیان یا قلمی که حقیقتی را بیان کند و منافعشان را به خطر اندازد متهم به نقض حقوق بشر و مخالف آزادی بیان و عقیده مطرح می کنند
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا بعد از چندین سال هنوز اجازه نمی دهد اندیشمندان بروند در مورد مساله تاریخی هولوکاست تحقیق کنند، افزود: با اینکه کسی نمی خواهد در اول این قضیه را نفی کند آنها هنوز اجازه ندادند که دانشمندان، اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و محققان در مورد این مساله تحقیق کند.
به گفته وی، آنها با وجود ادعای آزادی بیان و عقیده و دموکراسی اگر راست می گویند چرا به کسی اجازه ندادند و نخواهند داد که برای مساله به این مهمی تحقیق کند.
حجت الاسلام محمدی، صدور قطعنامه پارلمان اروپا را تبلیغات منفی، یک هوچی گری و تبلیغات منفی بی ارزش برشمرد و گفت: این نوع قضاوت های بی پایان، بی اساس و ناعادلانه، برای مردم ارزش و تازگی ندارد چرا که آنها از اول انقلاب تا کنون این حرف ها را زیاد زدند و این مسیرها را طی کردند و راه به جایی نبردند.
وی، با تاکید بر اینکه ملت ایران پاسخ خوبی در جواب صدور قطعنامه پارلمان اروپا خواهد داد، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران سیاست و کار خودش را مبتنی بر قانون و ارزش های اسلامی و انسانی انجام می دهد و به خاطر تبلیغات منفی و هوچی گری سیاسی آنها سیاست و کار مبتنی بر ارزش های خود را تغییر نخواهد داد.
به گفته مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، ایران به هیچ وجه عزت خود را وجه المصالحه قرار نمی دهد و این قطعنامه موجب بیداری بیشتر ملت ایران می شود
وی با اشاره به اینکه مردم ما می دانند که طرف آنها چه کسی است و خواسته آنها چیست افزود: این ملت فهیم و غیور و مقاوم می فهمند که آنها با اعتقادات این مردم و اسلام درگیری و دشمنی دارند.
حجت الاسلام محمدی، قطعنامه پارلمان اروپا را موجب افزایش بیداری و انسجام ملی دانست و گفت: ملت باید بداند چند نفر مواجب بگیر که احکام خدا از جمله قصاص را زیر سوال بردند و به جایگاه ولایت فقیه تعرّض کردند آلت دست دشمن در داخل شدند.
به گفته وی، علاوه بر اتخاد تدابیر لازم توسط مسئولان در پاسخ این افراد همه اندیشمندان و آحاد جامعه اسلامی نیز باید جلوی این افراد را که آلت دست دشمن در داخل هستند بگیرند و ضربه محکمی بردهانشان زنند تا دشمن نتواند از این فرصت سوء استفاده کند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، بند دیگر قطعنامه پارلمان اروپا در حمایت از سران فتنه در ردیف موارد همجنس گرایی و نقض حقوق بشر را لکه ننگی برای آنها متذکر شد و گفت:این حمایت در کنار حمایت از همجنس گرایی و نقض حقوق بشر لکه ننگی بر دامان سران فتنه است که آنها باید از این مطلب از شرم و خجالت بمیرند و از غصه آب شوند.
وی افزود: ماهیت فتنه و نوع نگاه و التزام سران فتنه به اسلام، ارزش ها و آرمان های امام راحل و خون شهدا با این حمایت اروپا مشخص شد
حجت الاسلام محمدی علت سکوت سران فتنه را دور شدن از ارزش های اسلامی و راه امام دانست و گفت: رسوایی و هماهنگی آنها با دشمن خارجی آن قدر زیاد شده است که با دور شدن از اعتقاد اسلامی، انقلاب و آرمان های امام راحل نمی توانند در برابر این حمایت حرفی بزنند و سکوت کرده اند
به گفته وی، سکوت آنها در برابر حمایته ننگین ارلمکان اروپا نشانگر این مطلب است که روح تفکر انقلابی و آرمان های اسلامی مرده است و امام خمینی(ره)، اهداف متعالی نظام و آرمان های شهدا را رها کردند. مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان قطعنامه پارلمان اروپا را برای کسب امتیاز از ایران در مذاکرات ژنو ذکر کرد و گفت: جمهوری اسلامی عقب نشینی نمی کند آنها خیال می کنند از طریق مداخله در امور ما و هیات اعزامی در مذاکرات می توانند ایران را وادار به عقب نشینی کنند
وی اذعان داشت: آنها با این کار می خواهند یک راهبرد و فشار در مذاکره به صورت همزمان را اعمال کنند از یک طرف با حرف های بی اساس، خیالی و واهی در قطعنامه و از طرف دیگر فشار در مذاکره جمهوری اسلامی را مجبور به عقب نشینی کنند
حجت الاسلام محمدی افزودفرزندان خمینی و خامنه ای هرگز نخواهند گذاشت دست تعرض به ایران اسلامی دراز شود و این دست متجاوز از طرف هر کشور و کسی باشد قطع خواهند کرد.
به گفته وی، فرزندان خمینی و خامنه ای، فرزندان عاشورا و کربلا هستند که هرگز زیر بار ظلم و ذلت نمی رود و مرگ برای اعتقاد، سربلندی نظام ،دفاع از حقانیت اسلام حسینی و ولایت فقیه را بهترین آرزو و مرگ می داند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان تاکید کرد: همانطور که فرزندان عاشورایی ملت ایران در دوران دفاع مقدس در مقابله با استکبار ایستادگی کرد و به پیروزی رسید در این میدان نبرد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیز به پیروزی خواهد رسید و روسیاهی را بر دشمن خواهد گذاشت./1



:: موضوعات مرتبط: اجمالی از فعالیتهای نمایندگی محترم ولی فقیه درسپاه کاشان , ,
:: برچسب‌ها: قطعنامه ضد بشری ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
فراخوان شرکت در مسابقه ویژه یادواره شهدای روحانی
بیانیه طلاب کاشان و آران و بیدگل در محکومیت قطعنامه ضد ایرانی
تبیین اسلام ناب محمدی (ص) از وظایف طلاب بسیجی است
قطعنامه اتحادیه اروپا متعلق به صهیونیست بین الملل است
قطعنامه پارلمان اروپا یک خیانت و جنایت به شکل مدرن است
اندیشه‌های شهید مطهری مورد توجه نسل جوان است
معارفه فرمانده پایگاه بسیج اساتید حوزه های علمیه کاشان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان بیان کرد: تجلی قدرت معنوی ولایت و رسوایی دشمنان مکتب اهل بیت(
اهانت به پیامبر اسلام، توهین به عزت و آزادگی بشریت است
نامه رهبر انقلاب سبقه تاريخي و ديني دارد
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
بسم الرب الشهدا این گذرگاه ستاد اطلاع رسانی یادواره شهدای روحانی منطقه کاشان است درراستای رفع اشکالات نظرات خود را ارائه فرمائید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اطلاع رساني ستاد يادواره شهداي روحاني و ايثارگر منطقه كاشان و آدرس yadwareh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.